Изберете страница

 

С нарастващата популярност на социалните медии, изграждането на силно присъствие в тях е от жизненоважно значение за всички бизнеси.

Силното присъствие в социалните медии може да увеличи осведомеността за вашата марка, да генерира потенциални клиенти и да изгради дългосрочни взаимоотношения с клиентите.

Въпросът е: Как една фирма предоставяща услуги за покриви може да развие своето онлайн присъствие в социалните медии?

Съвети и идеи за присъствие в социалните медии

Всеки съвет и идея във връза със социалните медии, които разглеждаме по-долу, споделят обща цел — да хуманизират вашата марка. Потенциалните клиенти трябва да ви възприемат като приятел, на когото могат да се обадят при проблем с покрива.

Колкото и странно да звучи, това няма да се случи, ако основната ви цел в социалните медии е генерирането на продажби. Потребителите вероятно ще избягват вашите публикации, вместо да се ангажират с тях.

Защо?

34 % от клиентите смятат, че твърде много рекламно съдържание е силно отблъскващ фактор за възприемане на марката. 56% вярват, че марката трябва да е обвъзваща в социалните медии, а не натрапчива или „продаваща“.

„Направете каналите си в социалните медии забавни и ангажиращи“, казва Кристал Уилямс, основател на Lemon Seed Marketing.

Ванеса Гонзалес, собственик и съосновател на Albuquerque Plumbing, Heating & Cooling, има същото мнение „Ние обичаме да използваме социалните медии, за да похвалим нашия екип“, казва тя. „Празнуваме рождени дни, годишнини и други важни моменти. Публикуваме нашия служител на месеца, с което го поддържаме. Това е същността на социалните медии.“

Ако трябва да продавате своите покривни услуги, пуснете платени кампании в социалните медии. След това свържете рекламите с вашата бизнес страница. По този начин потенциалните клиенти привлечени от рекламата могат да изградят емоционална връзка с вашата марка и да насрочат първата си среща.

 Стратегии за присъствие в социалните медии:

1. Качвайте снимки на вашия екип в действие

Публикуването на снимки на вашия екип дава на клиентите представа за ценностите и работнитната среда във вашата фирма, което хуманизира вашата марка.

2. Шпионирайте социалните профили на конкурентите

Наблюдението на социалните страници на конкурентите може да ви даде идеи, да разкрие тенденции и маркетингови стратегии, което да подобри вашето присъствие в социалните медии.

3. Използвайте хаштагове и споменавания

След като публикувате съдържанието си, следващата стъпка е да се уверите, че целевата ви аудитория го вижда. Хаштаговете са един от начините да го направите.

4. Използвайте reels и видео съдържание

Потребителите на социални медии рядко имат време да четат дълги публикации, затова видеата и reels привличат вниманието им по-добре.

5. Отговаряйте на коментари

Социалните медии включват взаимодействие с други хора. Добра практика е да отговаряте на коментари, независимо дали са оплаквания, неутрални коментари или похвали.

6. Взаимодействайте с потребители на социалните медии

Основната цел на социалните медии е да взаимодействате, свързвате и изграждате взаимоотношения с потребителите.

7. Създавайте „как да“ съдържание

Освен да забавляват и ангажират потенциалните клиенти, социалните медии предоставят отлична възможност за демонстриране на вашата компетентност.

8. Направете игра или конкурс с подаръци и награди

Игрите и конкурсите в социалните медии са доказан начин за увеличаване на ангажираността и осведомеността за марката.

9. Създавайте съдържание „преди и след“

Нищо не убеждава потенциалните клиенти повече от видео или снимка на завършен проект.

10. Споделяйте събития близо до вас

Публикувайте събития от вашия град или област, особено ако сте участвате в тях.

11. Споделяйте новини от индустрията

Още един начин да докажете вашата квалификация е като споделяте информация за нови техники, събития и материали в индустрията.

12. Планирайте публикации

Социалните медийни алгоритми награждават последователността — колкото повече публикувате, толкова по-голямо е покритието на вашия профил.

13. Използвайте спонсорирани публикации

Спонсорираните публикации са платено предложение. То включва промотиране в социалните медийни платформи, което популяризира вашите органични публикации и споделянията на клиентите.

14. Споделяйте кадри „зад кулисите“

Кадрите зад кулисите дават на хората поглед върху вашата компания и показват истинските хора зад нея.

15. Анализирайте данните

След като създадете и публикувате съдържание, следващата стъпка е да проследите неговото представяне, използвайки съответните метрики.

 

Най-добри практики за маркетинг стратегии в социалните медии, които фирмите трябва да знаят

Сега, когато вече знаете всички стратегии, които можете да използвате, за да разширите присъствието си в социалните медии, ето някои ключови съвети свързани с покривите в социалните мрежи. Преди да представим всеки съвет в детайли, трябва да отбележим, че те не се ограничават само до социалните медии. Можете да ги използвате за всеки маркетингов канал.

А сега за най-добрите практики…

Познавайте аудиторията си.

Създаването на ефективна стратегия за социални медии за покриви започва с намирането на вашата аудитория.

Те собственици на жилища ли са? Притежават ли търговски имоти? Или са ентусиасти по “Направи си сам”?

Това ще ви помогне да определите какви теми да засягате в публикациите си и какъв тон ще приемете.

За да намерите аудиторията си, анкетирате съществуващите си клиенти или анализирайте аудиторията на страниците в социалните мрежи на конкурентите, отбелязвайки най-активните.

Балансирайте образователно и промоционално съдържание.

Основната цел на социалните медии е да сте ангажирани с аудиторията си. Никой не влиза в Instagram с очакването да му бъдат предложени услуги за покриви.

Затова създавайте здравословен баланс между промоционални, образователни и развлекателни публикации.

„80% от съдържанието, което създавате, да е свързано с проблемите на вашите потенциални клиенти и решаването им,“ казва Хана, маркетолог за растеж в Niceboard.

„Максимум 20% от публикациите трябва да бъдат бизнес ориентирани (новини, съобщения, важни събития). Ако искате профилът ви да е ценен и информативен за вашата аудитория, говорете по-малко за бизнеса си.“

Бъдете последователни

„Съдържанието е кралят, но последователността е кралицата“, казва Даяна Джън, ръководител на маркетинга в Stallion Express.

Когато публикувате редовно, хората се ангажират с вашия профил и започват да взаимодействат с него. Алгоритъмът на социалните медии усеща тази връзка и започва да показва публикациите ви на различна, по-широка аудитория.

Редовното публикуване може да означава три, четири или пет пъти седмично. Най-важното е да определите честотата на публикации и да се придържате към нея.

Ето някои съвети от Даяна, които можете да използвате, за да останете последователни:

  • Следвайте календар на съдържанието
  • Използвайте съдържание, генерирано от потребители
  • Използвайте микс от визуално съдържание, видео съдържание и интерактивно съдържание

Можете също така, да насърчите служители си да предложат идеи за публикации. Да задължите техниците да се връщат с по две, три снимки или видеа от всяка работа, показващи трансформацията преди и след или на тях самите по време на работа.

  • Определете целите си

Какво искате да постигнете чрез социалните медии?

Подобрено генериране на потенциални клиенти? По-голяма информираност за марката? Или изграждане на експертни знания?

Важно е да се знае:

Стратегията в социалните медии е маратон, а не спринт; целта не е да генерирате продажби веднага.

Когато си поставяте цели, се фокусирайте върху бъдещето. След като започнете да постигате тези цели, продажбите вероятно ще започнат да се случват.

Останете активни в социалните мрежи, за да увеличите информираността за марката си и да генерирате потенциални клиенти.

Източник: https://www.nrca.net/

 

 

 

0 коментара

Подайте коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *