Фотография: https://www.karieri.bg/
Много компании все по-често изпитват затруднения да задържат служителите си ангажирани. От решаващо значение е работниците да са ангажирани с целите и визията на своите компании.
Списание Inc. споделя следните стратегии за поддържане на ангажираността на служителите.
- Задайте тона и използвайте демократичен подход.
Служителите ще се почувстват по-ангажирани и заинтересовани да вършат най-добре работата си, ако лидерите дават пример. Ефективният стил на лидерство може да бъде демократичен стил на участие на всички, като същевременно запазва последната дума за лидера.
- Изразявайте непрекъсната, искрена похвала.
Похвалата е мощен мотиватор за ангажираност. Отделете време, за да дадете реална и конкретна обратна връзка пред колегите.
- Намерете начини да поддържате таланта на ниво, подходящо за компанията.
Започнете с наемането на хора, които са подходящи за културата на вашата компания. Веднъж наети, не забравяйте да предложите наставничество и непрекъснато обучение и да предоставите възможности за растеж.
- Преместете визията от краткосрочни към споделени ценности.
Служителите са по-ангажирани и по-отдадени на работата си, когато имат ясно чувство за цел. Компаниите се нуждаят от култура, ориентирана към стойностите, споделяна от служители, клиенти и акционери.
- Бъдете прозрачни и насърчавайте прозрачността на всички нива.
Опитът да се скрие истината на всяко ниво намалява доверието. Демонстрирането на прозрачност изгражда доверие и води до по-лоялни служители.
- Показвайте уважение към служителите и се учете от тях.
Когато взаимодействате с другите на работното място, е важно да намерите начини за свързване и преодоляване на различията. Учете се от и слушайте колегите си.
Източник: www.inc.com