Изберете страница

Фотография: https://www.karieri.bg/

Много компании все по-често изпитват затруднения да задържат служителите си ангажирани. От решаващо значение е работниците да са ангажирани с целите и визията на своите компании.

Списание Inc. споделя следните стратегии за поддържане на ангажираността на служителите.

  1. Задайте тона и използвайте демократичен подход.

Служителите ще се почувстват по-ангажирани и заинтересовани да вършат най-добре работата си, ако лидерите дават пример. Ефективният стил на лидерство може да бъде демократичен стил на участие на всички, като същевременно запазва последната дума за лидера.

  1. Изразявайте непрекъсната, искрена похвала.

Похвалата е мощен мотиватор за ангажираност. Отделете време, за да дадете реална и конкретна обратна връзка пред колегите.

  1. Намерете начини да поддържате таланта на ниво, подходящо за компанията.

Започнете с наемането на хора, които са подходящи за културата на вашата компания. Веднъж наети, не забравяйте да предложите наставничество и непрекъснато обучение и да предоставите възможности за растеж.

  1. Преместете визията от краткосрочни към споделени ценности.

Служителите са по-ангажирани и по-отдадени на работата си, когато имат ясно чувство за цел. Компаниите се нуждаят от култура, ориентирана към стойностите, споделяна от служители, клиенти и акционери.

  1. Бъдете прозрачни и насърчавайте прозрачността на всички нива.

Опитът да се скрие истината на всяко ниво намалява доверието. Демонстрирането на прозрачност изгражда доверие и води до по-лоялни служители.

  1. Показвайте уважение към служителите и се учете от тях.

Когато взаимодействате с другите на работното място, е важно да намерите начини за свързване и преодоляване на различията. Учете се от и слушайте колегите си.

Източник: www.inc.com