Изберете страница

Представяме Ви част от интервю на г-н Николай Бъчваров, управител на Баумит България ЕООД  пред Лидер.бг.

Първият въпрос, който се разисква е началото на г-н Бъчваров във фирмата и новостите, които прокарва той.

Когато започва в Баумит България, фирмата е малка и се занимава с внос и дистрибуция на строителни материали на марката. Вносът се осъществява главно от Австрия и Унгария. Годишният оборот през 2000 г. е 5 млн. лв. Екипът е малък и марката е почти неизвестна. Има ограничен кръг от дистрибутори.

Първото, което успява да направи, е в кратки срокове да събере екип от съмишленици, хора, които преследват без страх поставени високи цели, каквито заслужава марката Баумит.

На второ място общата цел е да се намерят точните партньори – строителни фирми и дистрибутори, които не признават израза „Няма как да стане“. Това е особено важно, защото каквото и да прави един екип, той не може без подходящите партньори.

На трето място, започват да внасят, казано без излишна скромност, „строителна култура“. Т.е. строителната гилдия да разбра, че без качествени материали и ноу-хау не може да има качествено строителство, и че всяко качество си има своята цена.

На четвърто, но не последно място, се заемат с осигуряването на отличен сървис за всички партньори. Както е известно , Баумит продава продукт, в който 50% са материалите и 50% е качественото обслужване. То включва не само добра логистика, но и трансфер на модерни технологии към строителните специалисти от нашите технически консултанти.

Това бяха четирите направления, в които Баумит под ръководството на г-н Бъчваров започна да атакува българския пазар в години, които са доста трудни. И така до 2022 г., когато оборотът на фирмата възлиза на почти 100 млн. лв.

 

Цялото интервю на г-н Николай Бъчваров пред Лидер.бг прочетете тук.

 

Източник: Лидер.бг