
Съвременният бизнес свят често е несигурен и може да бъде засегнат от различни кризи, като тежки климатични събития, пандемии, глобални конфликти и икономически спадове. Затова е важно вашата компания да бъде устойчива пред лицето на такива предизвикателства.
Ключов фактор, за това как вашата компания се справя с кризите може да бъде развитието на служителите, което не означава да бъде прекомерно и сложно, според Inc.
Inc. предлага следните три стъпки, които всяка компания трябва да предприеме, за да повиши устойчивостта си по време на криза:
- Отнасяйте се към всеки като към лидер. Компаниите често се фокусират само върху развитието на няколко души, които смятат за потенциални лидери. Но когато третирате всички служители като лидери, подобрявате тяхната способност да допринасят за успеха на компанията. Например, можете да бъдете прозрачни и да обсъждате решенията си със служителите или да ги запознавате с нови идеи, за да изградите тяхното самочувствие и да разширите знанията им.
- Осигурявайте индивидуално внимание. Вашите служители могат да се превърнат в лидери, когато разберете техните индивидуални нужди. Можете редовно да се срещате със служителите индивидуално, за да определите техните цели и да им помогнете да планират как да ги постигнат. Също така, можете да съберете служителите с ментор, който редовно да работи с тях за постигане на техните цели.
- Осигурявайте възможности за поемане на лидерска роля. Насърчавайте служителите да „мислят като собственици“ и да изразяват идеи за бизнеса, като например намаляване на разходите или подобрения в оперативните процеси. Приветствайте всички идеи и ги прилагайте, когато е възможно. Това прави служителите по-уверени в приноса им към компанията.
Източник: https://nrca.net/
0 коментара