Изберете страница

Data Bridge Market Research публикува доклад за пазара на хидроизолационни материали в Европа и прогнозите до 2030 г.

Очаква се пазарът на хидроизолационни материали в Европа да отбележи значителен растеж през период 2023–2030 г. Според анализа на Data Bridge Market Research, пазарът ще расте със среден годишен темп от 5,4% (CAGR) и ще достигне 36 207,28 милиона USD до 2030 г. Основните фактори, които стимулират растежа на пазара, са увеличените разходи за развитие на инфраструктурата и строителни дейности, както и нарастващото търсене на хидроизолационни материали от сектора за управление на отпадъци и води.

Докладът за пазара на хидроизолационни материали в Европа предоставя подробности за пазарния дял, нови разработки, оценка въздействието на местни играчи, възможности за приходи в нови ниши, промени в регулациите, одобрения на продукти, стратегически решения, пускане на нови продукти, географско разширение и технологични иновации.

Определение

Хидроизолационната мембрана представлява слой водоустойчив материал, като битум, полимер и други, който се нанася върху повърхност, за да предотврати проникване или увреждане от вода. Хидроизолационните материали осигуряват, също таказащита срещу кондензация и климатични условия. Хидроизолацията защитава сгради, мостове и магистрали от всички видове щети, причинени от вода, и предотвратява необходимостта от допълнителни ремонтни дейности. Прекомерното излагане на вода може да разшири пукнатините и фугите във фундамента, което да доведе до течове, разрушения и ронене, които изискват ремонт. Хидроизолацията може да укрепи структурата и да създаде по-здравословна среда, като намали разходите за поддръжка. Освен това може да увеличи стойността на имота.

Динамика на пазара за хидроизолационни материали в Европа

Движещи фактори

  • Увеличени разходи за развитие на инфраструктурата и строителни дейности
    Инфраструктурата и сградите са основни ресурси за поддържане на съвременната човешка цивилизация. С бързото развитие на урбанизацията и подобряването на личното икономическо положение на хората, повече хора се преместват в градовете, което увеличава търсенето на качествена инфраструктура и сгради. Увеличаването на разходите за инфраструктура включва завишено търсене на частни и обществени инфраструктурни проекти. Необходимостта от високопроизводителни, здрави, издръжливи и универсални материали води до нарастващо търсене на хидроизолационни материали за инфраструктурно развитие.
  • Нарастващо търсене на хидроизолационни материали в сектора за управление на отпадъци и води
    Повишеното използване на хидроизолационни материали в сектора за управление на отпадъци и води предоставя защита срещу химически атаки или абразия, причинена от бързия отток на водата. Събирането и третирането на отпадъчни води са ключови за намаляване на риска за човешкото здраве и околната среда, включително реки, езера и крайбрежни води. Според данни 90% от градските отпадъчни води се събират и обработват съгласно Директивата на ЕС за третиране на отпадъчни води. С развитието и напредъка в управлението на водините ресурси, потенциала и търсенето на хидроизолационни материали, нараства. Това е основен фактор за растежа на пазара на хидроизолационни материали през предстоящата прогнозна година.
  • Приложението на хидроизолационни материали намалява разходите за поддръжка и увеличава стойността на имотите
    Повечето сгради претърпяват значителни промени в жизнения си цикъл. Средно сградите на възраст над 50–60 години вече не са в добро състояние. Елементи на сградите като боя, врати, електрически и водопроводни инсталации и покриви се нуждаят от подходяща поддръжка. Хидроизолацията допринася за:
  • защита на стените от течове,
  • предотвратяване на пукнатини по бетонните повърхности,
  • осигуряване на безопасност за обитателите,
  • запазване  на конструкцията на сградата,
  • защита срещу мухъл, плесен и гъби,
  • намаляване на разходите за поддръжка и почистване,
  • увеличаване на стойността на имота,
  • намаляване на водопоглъщането.

С тези предимства на хидроизолационните технологии се увеличава търсенето за поддръжка и подобрение на активите и имотите, което ще стимулира значителен растеж на пазара за хидроизолационни материали в следващите прогнозни периоди.

Възможности

  • Увеличващия се интерес към еко-friendly и нови суровини за хидроизолационни материали.

Новите еко-friendly хидроизолационни материали имат минимално или никакво въздействие върху здравето на хората и околната среда, тъй като те са предимно нетоксични и не съдържат летливи органични съединения. Компанииите, производители на   хидроизолационни продукти, трябва да инвестират в производството на повече еко-friendly, енергийно ефективни, качествени решения за хидроизолация, които имат ниско въздействие върху околната среда и ниски разходи за поддръжка и подобряват производителността. Растящото търсене на еко-friendly решения и пускането на нови продукти от нови суровини ще привлекат повече клиенти на пазара. Това ще бъде възможност за участниците в индустрията да увеличат своято НИРД (научноизследователска и развойна дейност) за нови продукти, да разширят бизнеса си и да увеличат общия си приход през предстоящите години.

• Различни правителства поставят акцент върху запазването на водните ресурси и пречистването на отпадни води
Един от основните фокуси на правителствата е създаването и поддържането на устойчиво околната среда, както и към превръщането на Земята в по-зелено място, както и пречистването на отпадни води. С финансиране и насърчение от правителството и другите агенции при изграждането на пречиствателни съоръжения, заводи и инсталации за управление на водните ресурси, които изискват хидроизолационни материали за изграждане на инфраструктурата на резервоари и тунели, както и дренажът ще предоставят възможности за компаниите, участващи в производството и доставката на тези материали, през следващите прогнозни периоди.

Ограничения/Предизвикателства

  • Потенциални здравни и екологични проблеми
    Хидроизолационните мембрани се изработват от материали като: полимери, битумни съединения и смоли, които са опасни за околната среда и причиняват сериозни здравословни проблеми при хората. Продуктите за хидроизолация съдържат химикали, които могат да увредят почвата и подземните води и потенциално да отровят растения, животни и хора. Продължителното излагане на този продукт може да доведе до здравословни проблеми и симптоми като кожни раздразнения, главоболие, гадене, повръщане и замаяност. В тежки случаи, продължителното излагане на тези химикали може да доведе до увреждане на органи и дори до смърт.
  • Липса на детайли и неправилна инсталация на хидроизолационни материали
    Някои от основните проблеми, свързани с неправилната инсталация на хидроизолационни материали, са: неправилен продукт за съответнато приложение, несъвместими хидроизолационни материали, приложение върху недобре подготвени, мокри и замърсени повърхности и мехури. Неправилната инсталация и липсата на детайли създават предизвикателства за хидроизолационните материали на пазара.
  • Колебания в цените на суровините

Суровините са основата на всяко производствено звено и производителите на хидроизолационни материали, не са изключение. Компаниите изпитват затруднения при справяне с колебанията в цените на суровините, като ситуацията се влошава, когато следват намаления в продажните цени. Все пак, компресирането на маржовете е неизбежно. Големите колебания в цените на суровините могат сериозно да застрашат успеха на компанията производител.

Пазар на хидроизолационни материали в Европа – Обхват

Европейският пазар на хидроизолационни материали е категоризиран въз основа на суровина, видове, употреба и краен потребител. Тези категории ще помогнат на потребителите да анализират основните сегменти на растеж в индустрията и ще предоставят ценни изводи и зависимости за пазара, което ще им помогне да вземат стратегически решения при идентифициране на основните възможности на пазара.

Европейският пазар на хидроизолационни материали: Регионален анализ/Информация

Европейският пазар на хидроизолационни материали е сегментиран на базата на суровини, типове, приложения и крайни потребители.

Държавите, включени в анализа на европейския пазар на хидроизолационни материали, са Германия, Франция, Италия, Англия, Белгия, Испания, Русия, Турция, Нидерландия, Швейцария и останалата част от Европа.

Очаква се Германия да доминира на европейския пазар на хидроизолационни материали поради големия брой пазарни участници в страната и нарастващата употреба на хидроизолационни материали в различни индустриални процеси от страна на производителите.

Изброените в доклада държави също са индивидуален фактор, който влияе върху пазара и променте в пазарната регулация, които от своя страна влияят на текущите и бъдещите тенденции на пазара. Сред използваните подходи за прогнозиране на пазарната ситуация за отделните държави са анализът на низходящата и възходящата стойностна верига, техническите тестове, анализът на петте сили на Портър и казуси. При анализа се отчитат присъствието и достъпността на европейските марки, предизвикателствата, свързани с голямата или оскъдната конкуренция от местни и национални марки, влиянието на вътрешните тарифи и търговските маршрути.

Конкурентна среда и анализ на пазарния дял на европейския пазар на хидроизолационни материали

Конкурентната пазарна среда в областта на хидроизолационните материали в Европа предоставя информация за конкурентите. Включените данни обхващат:

  • Обзор на компаниите
  • Финансови резултати на компаниите
  • Генерирани приходи
  • Пазарен потенциал
  • Инвестиции в научноизследователска и развойна дейност
  • Нови пазарни инициативи
  • Производствени обекти и съоръжения
  • Силни и слаби страни на компаниите
  • Пускане на нови продукти, тестови линии, продуктови одобрения
  • Патенти, обхват на продуктите и тяхното приложение
  • Доминиращи технологии и жизнен цикъл на технологиите.

Гореописаните данни се отнасят само до фокуса на компаниите, работещи в Европа.

Ако искате да получите пълния анализ, моля последвайте линка: Data Bridge Market Research