Бизнес съветник на БАИС

Информационен бюлетин №18

Акценти на броя Тема на броя: Кои са новите лидери Четете още: Какво представлява продуктът на „Марисан“ ТЕРМОФЛЕКС® SUPER STAR? Какви са правилата на играта „Фасада с „Теразид“ направи и спечели!“? В рубриката „Глобален поглед“ ще откриете: Малко повече информация за...

Ролята на интерактивността за успеха на продуктите Ви – от идея до употреба

Ролята на интерактивността за успеха на продуктите Ви – от идея до употреба Днес потребителите ежедневно са изложени на хиляди послания от търговски марки, повечето от които остават незабелязани. Ниската ефективност на директната реклама и новите технологични...

Стратегическият подход – катализатор на успешната креативност в маркетинга

Стратегическият подход – катализатор на успешната креативност в маркетинга С нарастването на конкуренцията и спадането на потреблението в повечето браншове все по-често се залага на креативността като фактор, гарантиращ разграничаване от конкуренцията и успех на...

Как да накараме клиентите да ни вярват? Техники за успех при директен контакт

Как да накараме клиентите да ни вярват? Техники за успех при директен контакт Спечелването на доверието на клиентите е една от най-важните цели на всеки успешен бизнес, която изисква последователно и отговорно изпълнение на редица бизнес процеси. Доказано е, че...

Защо е важна комуникацията „очи в очи“?

Защо е важна комуникацията „очи в очи“? С нарастващото влияние на дигиталните информационни канали, все по-често комуникацията „очи в очи“ остава на заден план. Голяма част от маркетинг мениджърите оставят извън бюджетите си дейности, свързани с осъществяване на личен...

Интегрираните маркетинг комуникации – ефективно решение за отлични резултати на търговската Ви марка

Интегрираните маркетинг комуникации – ефективно решение за отлични резултати на търговската Ви марка В резултат на финансова нестабилност в много сектори бюджетите за маркетинг се намаляват и все по-рядко се провеждат цялостни кампании, като в много от случаите се...

Подходящото маркетинг съдържание – надежден механизъм за стабилни взаимоотношения с клиентите

Подходящото маркетинг съдържание – надежден механизъм за стабилни взаимоотношения с клиентите В контекста на нарастващото влияние на информацията в бизнеса и в обществото като цяло и на наличието на множество традиционни и нови информационни канали е все по-трудно...

Защо е необходимо да участвате в изложения?

Защо е необходимо да участвате в изложения? В контекста на нарастващото влияние на дигиталните комуникации все по-често маркетинг директорите изключват от годишните бюджети участието в традиционни изложения, като те се считат за прекалено скъп, остарял и слабо...